Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Baraniecka Anna (logistyka)
(1)
Gilga Krystyna
(1)
Pisz Zdzisław (1946- )
(1)
Witkowski Jarosław (1963- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Rynek
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Dane statystyczne
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 409-[412].
-Badania marketingowe dostarczają przedsiębiorstwom informacji użytecznych w procesie formułowania celów działania, wyboru rynków docelowych, planowania marketingowego, jego realizacji oraz kontroli efektywności marketingu. [...]
-Struktura książki odznacza się oryginalnością ujęcia poruszanych zagadnień, gdyż wyodrębniono w niej, obok prezentacji procedur i technik badawczych, osobną część poświęconą omówieniu głównych obszarów zastosowań metod i technik marketingowych. Należą do nich:
-*określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju,
-*wyznaczanie segmentów rynku,
-*badania nowego produktu i produktów istniejących już na rynku,
-*badania cen w poszczególnych fazach cyklu życia produktu,
-*analiza dystrybucji towarów i ocena poziomu obsługi klientów,
-*badania skuteczności reklamy i środków promocji sprzedaży.
-Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych w innych uczelniach, słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, a także menedżerów i pracowników firm, które w swych działaniach stosują zasady marketingu.
-ZAWIERA:
-CZĘŚĆ 1, FORMUŁOWANIE CELÓW, ORGANIZACJA BADAŃ
-Rozdz. 1, Przedmiot i etapy badań marketingowych
-Rozdz. 2, Podstawy informacyjne marketingu
-CZĘŚĆ II, METODY BADAŃ MARKETINGOWYCH
-Rozdz. 3, Metody gromadzenia danych
-Rozdz. 4, Wybrane metody przetwarzania danych
-CZĘŚĆ III, PODSTAWOWE OBSZARY ZASTOSOWAŃ
-Rozdz. 5, Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju
-Rozdz. 6, Wyznaczanie segmentów rynku
-Rozdz. 7, Badania związane z produktem
-Rozdz. 8, Badanie cen
-Rozdz. 9, Badanie systemu dystrybucji
-Rozdz. 10, Badania skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Magazyn Czytelni dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej